عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





چى به پات بریزم

توی دنیا چی می خوای که به پاهات بریزم؟

همه هستیمو من به سر و پات بریزم

لب پر خنده می خوای،بیا لب هام مال تو

چشم پر گریه می خوای،هر دو چشمام مال تو

بیا تا برات بگم،من وجودم مال توست

بزار تا فدات بشم،من غرورم مال توست

اگه بازیچه می خوای،بیا قلبم مال تو

اگه رودخونه میخوای،سیل اشکام مال تو

چرا من بی تو بمونم،نمی دونم،نمی تونم

واسه زندگی کردن تورو می خوام،خوب می دونم

تو بدون عشقم تو هستی،برا من زندگی هستی....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سعید در 10:54 | |